VŠECHNY PŘIJATÉ OBJEDNÁVKY DO 19.12. BUDOU BEZPEČNĚ DORUČENY DO VÁNOC!!

Doprava

V našem internetovém obchodě kurackyraj.cz se setkáte s těmito dodacími podmínkami:

Nabízíme pouze zboží SKLADEM: Dodáme Vám ho do 2 pracovních dnů, obvykle ale do 24 hodin.

Všechny zásilky jsou zasílány dopravní společností PPL nebo Českou Poštou a to následujícími způsoby:

  • PPL doručení domů/do firmy
  • PPL Parcelshop (doručení na odběrné místo/zásilkovnu).
  • Česká Pošta - Doručení domů
  • Česká Pošta - Doručení na Vámi vybranou Poštu
  • Česká Pošta - Balíkovna - balík bude doručen na Vámi vybranou balíkovnu

 

Dopravu na vaši adresu zajišťuje společnost PPL nebo Česká Pošta, která vám doručí balíček do druhého dne, a když vás nezastihne doma, doručí ho následující pracovní den.

Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, PPL nebo Česká Pošta vám pošle SMS a e-mail s informací, že následující den můžete očekávat balíček. V den doručení vám upřesní čas, kdy kurýr přijede. Obdržíte také přístupové údaje do webové aplikace, kde uvidíte, jak se k vám balíček blíží. V aplikaci si navíc můžete změnit adresu, nebo termín doručení, nebo přidat záložní adresu.

Pokud máte balíček na dobírku, můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti i kartou.

1. Zákazník je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při převzetí zásilky kupujícím zjištěny zjevné znaky poškození, zákazník není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem zápis o škodě. Poškození zásilky při přepravě nahlásí kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Pokud takto poškozenou zásilku zákazník od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Zákazník si zároveň překontroluje počet balíků na přepravním listě, který musí být shodný se skutečným počtem doručených balíků. V případě, že se počet balíků na přepravním listě neshoduje s počtem balíků doručovaných, zákazník přebere zásilku s výhradou v přepravním listě a reklamaci nahlásí písemně prostřednictvím emailu obchodu info@kurackyraj.cz. Pokud tak neučiní, reklamace na chybějící balík/y nebude uznána.

2.Zásilky jsou zasílány společností PPL CZ s.r.o., spisová zn.: C 105858 u rejstříkového soudu v Praze, IČO: 25194798, sídlo: K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany (dále jen "dopravní společnost"), nedohodnou-li se prodávající a kupující jinak.

3. Zákazník je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při převzetí zásilky kupujícím zjištěny zjevné znaky poškození, zákazník není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem zápis o škodě. Poškození zásilky při přepravě nahlásí kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Pokud takto poškozenou zásilku zákazník od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Zákazník si zároveň překontroluje počet balíků na přepravním listě, který musí být shodný se skutečným počtem doručených balíků. V případě, že se počet balíků na přepravním listě neshoduje s počtem balíků doručovaných, zákazník přebere zásilku s výhradou v přepravním listě a reklamaci nahlásí písemně prostřednictvím emailu obchodu info@kurackyraj.cz. Pokud tak neučiní, reklamace na chybějící balík/y nebude uznána.

4. Cena dopravného se pohybuje v rámci České republiky od 84,- Kč (PPL Parcelshop - výdejní místa) do 94,- Kč (PPL - doručení domů/do firmy). Příplatek za dobírku je 35,- Kč. Při dodání na Slovensko se cena pohybuje od 195,- Kč do 265,- Kč. Ceny jsou uvedeny s DPH.

5. Při objednání 2 kusů jakéhokoliv zboží se automaticky uplatní sazba dopravného dražšího výrobku.

6. Před doručením je zákazník dopravní společností telefonicky kontaktován a je s ním dohodnut čas dodání zásilky. Pokud zákazník není při doručování zásilky zastižen, je mu v místě doručení zanecháno oznámení, na jehož základě je zákazník povinen dopravní společnost kontaktovat a sjednat s ní čas dodání. Termín dodání zboží je zachován, pokud první čas dodání zásilky nabídnutý zákazníkovi dopravní společností nepřekračuje termín dodání zboží.

7. V případě objednávky montáže je poplatek za montáž domluven individuálně.

8. Zákazník je povinen uhradit skutečné náklady dopravy (dopravné) i v případě, že zaslané zboží od dopravní společnosti nepřevezme, a to z důvodů na jeho straně. V případě expedice zboží zákazníkovi bude zákazníkovi následně zaslána faktura s výší dopravného. Výše uvedené neplatí, pokud zákazník před oznámením prodávajícího nebo dopravní společnosti o expedici zakoupeného zboží písemně nahlásí prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy podle postupu dle obchodních podmínek, nejpozději 24 hodin před doručením.